سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یونولیت کرومیت نسوز (قیمت امروز)

یونولیت کرومیت نسوز به علت داشتن ماده پلی استایرن زمانی که در دمای بالا تر از 100 درجه سانتی گراد قرار می گیرد به جای مشتعل شده نرم و در نهایت ذوب می شود؛ همین خاصیت این محصول موجب شده تا سازنده های ساختمان در سال های اخیر برای کنترل احتمال آتش سوزی در ساختمان ها به استفاده از این محصول علاقه مند شوند.

یونولیت کرومیت نسوز در حال حاضر از سوی تولید کنندگان بسیاری به بازار ارائه می شود؛ در صورتی که علاقه مند به خرید یونولیت کرومیت نسوز به صورت عمده و جزء هستید می توانید با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت با کارشناسان مرکز خوارزم سازه تماس برقرار کنید و بعد از دریافت خدمات مشاوره سفارش خود را ثبت نمایید.

یونولیت کرومیت چیست؟

یونولیت کرومیت نسوز که با نام های پلاستوفوم و فوم پلی استایرن هم نزد مهندسان شناخته می شود در اصل یک محصول پتروشیمی سفید رنگ است که با دانه های ریز برق مانند به هم چسبیده به عمل می آید؛ سبکی و هزینه پایین تر این یونولیت های سقفی نسبت به بلوک های سیمانی و سنگی موجب شده تا اغلب سازنده های ساختمان این بلوک ها را به الباقی بلوک های موجود در بازار ترجیح دهند.

این فراورده شیمیایی به دلیل فرمولاسیون به خصوصی که دارد در حرارت بالا و مجاورت با آتش واکنشی به غیر از مشتعل شدن دارد که همین مسئله مورد توجه سازنده ها قرار گرفته است؛  پلی استایرن که ماده اصلی تشکیل دهنده این یونولیت ها می باشد در دمای بالا تر از 100 درجه با سرعت کم با کاهش حجم مواجه خواهد شد و در نهایت ذوب می شود که این مسئله می تواند تاثیر به سزایی برای افزایش ایمنی ساختمانی داشته باشد.

یونولیت کرومیت نسوز به دلیل مقاومت و ایمنی ای که در برابر آتش سوزی دارد در حال حاضر بهترین و مناسب ترین گزینه به عنوان قالب بتن ریزی ساختمانی می باشد؛ این یونیلیت در هر واحد و در وزن های مختلفی به بازار ارائه می شود که هر کدام از این واحد ها بسته به وزن خود قیمت مشخص و معینی دارند که خریداران می توانند آن ها را خریداری نمایند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده وزن و قیمت بکمتر این یونولیت ها نسبت به بلوک های سیمانی موجب شده تا اغلب سازنده ها نگاه ویژه ای به این محصول در ساخت و ساز خود داشته باشند؛ اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و اقدام به ثبت سفارش کنید.

منبع:یونولیت کرومیت نسوز