سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیر

بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری ایزوگام های پلیمری الاستیکی میباشند که ضخامت بیشتر و قیر بیشتری نسبت به دیگر انواع ایزوگام ها دارند، در ایزوگام مناسب مناطق سردسیر پلی استر متراکم بیشتری به کار می رود. در ایزوگام های پلیمری الاستیکی از پلیمر های اصلاح کننده BPE، SBS، APP با وزن و ضخامت استاندارد استفاده می شود تا از نفوذ حجم زیاد آب و سرما جلوگیری نماید.

ایزوگام های سردسیری به این دلیل که باید مقاومت بالاتری در برابر سرما و بارش داشته باشد باید دارای حداقل ضخامت 5 میلیمتر و فرمولاسیون خاص باشند؛ شما می توانید با برقراری ارتباط با شماره درج شده در سایت اقدام به دریافت خدمات مشاوره و خرید نمایید.

بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری کدام است؟

در حال حاضر کارخانه جات مختلفی اقدام به تولید ایزوگام مناطق سردسیری می کنند، بسته به طیف قیمتی و توان مالی مختلف اقشار جامعه این محصول با کیفیت های متفاوتی به بازار ارائه می گردد، اما اگر بخواهیم بهترین کارخانه تولید کننده ایزوگام سردسیری را به شما معرفی کنیم می توانیم اشاره ای به کارخانه طلوع شمس دلیجان داشته باشم.

ایزوگام طلوع شمس تمامی ویژگی های یک ایزوگام سردسیری را دارد، استفاده از این نوع از ایزوگام ها علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب با داشتن قیر بیشتر حجمی از گرما در خود ذخیره می کنند و از سرمایش بیش از حد منازل هم می توانند جلوگیری نمایند.

ویژگی های بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری

ساختار ایزوگام های مناسب برای مناطق سردسیر چه از لحاظ مواد تشکیل دهنده و چه از لحاظ ظاهری متفاوت می باشد، این نوع از ایزوگام ها به طرزی طراحی می شوند که مقاومت بیشتری در برابر آب و بارش های فصلی داشته باشند.

·         این ایزوگام نسبت به ایزوگام های معمولی وزن بیشتری دارند و وزن آن ها در هر متر مربع 4 کیلوگرم می باشد.

·         علاوه بر این ضخامت این ایزوگام ها نسبت به محل زندگی شما چیزی ما بین 4 تا 6 میلی متر می باشد.

·         حداکثر دمایی که این ایزوگام ها می توانند تحمل کنند 120 درجه و حداقل دمایی که در برابر آن ها مقاوم می باشند 25ـ می باشد.

·         نقطه اشتعال این نوع از ایزوگام ها 250 درجه سانتی گراد می باشد.

·         مواد تشکیل دهنده این نوع از ایزوگام ها از الیاف پشم شیشه نخ دار، پلی استر متراکم و تیشو می باشد.

نحوه تشخیص ایزوگام مناسب برای نواحی سردسیری

تشخیص ایزوگام های سردسیری برای افرادی که ساکن این مناطق هستند اهمیت به سزایی دارد، اما اینکه چگونه باید این کار را انجام داد مسئله ای است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

·         توجه داشته باشید که ایزوگام مناسب برای مناطق گرمسیری از ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دیگر انواع ایزوگام ها بهره مند است.

·         در صورت مرغوب بودن ایزوگام سردسیری بعد از لمس آن ردی از رنگ یا چربی نباید روی دست شما باقی بماند.

·         ایزوگام های نا مرغوب در نواحی سردسیری بعد از گذشت مدتی بر اثر خشکی تکه تکه می شوند این در حالیست که این اتفاق برای ایزوگام های پلیمری مرغوب که برای نواحی سردسیری طراحی می شوند هرگز رخ نخواهد داد.

توجه داشته باشید که کارخانه های معتبر برای این نوع از ایزوگام ضمانتنامه های طولانی مدت ارائه می دهند.

کاربران گرامی،‌ برای کسب اطلاع از قیمت نصب ایزوگام دلیجان با ما در خوارزم سازه همراه باشید.

ایزوگام سردسیری طلوع شمس

خرید ایزوگام طلوع شمس همواره به مشتریان که به دنبال یک گزینه مناسب در میان ایزوگام های سردسیری هستند پیشنهاد شده و می شود، این نوع از ایزوگام ها با داشتن ضمانتنامه طولانی و کیفیت بالا امروزه تبدیل به یکی از موارد پر فروش در بازار ایزوگام شده اند.

شما برای خرید ایزوگام طلوع شمس می توانید با متخصصین خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید و با کمک مشاورین این مرکز مناسب ترین نوع این محصول را برای خانه خود انتخاب کنید، لازم به ذکر است که خوارزم سازه از جمله نماینده های فروش این نوع از ایزوگام می باشد و خرید از این شرکت می تواند هزینه های خرید را برای شما تا حد قابل توجهی پایین بیاورد.

 

قیمت بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری

دومین نکته ای که در زمان خرید ایزوگام برای مناطق سردسیری حائز اهمیت می باشد قیمت این نوع از ایزوگام ها می باشد، امروزه کارخانه ها محصولات خود را در سه سطح کیفی به بازار ارائه می دهند که هر کدام از آن ها به قطع قیمت متفاوتی هم دارند.

طیف قیمت ایزوگام سردسیری به علت تورم، تنوع نوع و ضخامت، تعدد برند و واسطه های مختلف متفاوت می باشد، اما چیزی که می توان به آن اشاره داشت این است که شما کاربران گرامی می توانید با برقراری تماس با متخصصین خوارزم سازه اقدام به استعلام آنلاین قیمت ایزوگام مورد نظر خود نمایید.

مزیتی که انجام خرید از خوارزم سازه برای شما دارد این است که در طول انجام این خرید هزینه ای به واسطه ها پرداخت نخواهد شد و شما هزینه قیمت رول ایزوگام عمده درب کارخانه را پرداخت خواهید کرد.

کاربران گرامی برای بررسی تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر با ما در خوارزم سازه همراه باشید.

حداقل ضخامت بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری چقدر است؟

یکی از موارد مهم برای افرادی که در زمینه عایق سازی ساختمان به هر نحوی در حال فعالیت هستند میزان ضخامت این نوع از عایق های رطوبتی می باشد؛ بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری ایزوگامیست که حداقل 5 میلیمتر ضخامت داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که ضخامت ایزوگام تنها مورد تاثیر گذار در کیفیت این محصول نمی باشد؛ از همین جهت به شما توصیه می کنیم تا قبل از اینکه اقدام به خرید ایزوگام مورد نظر خود نمایید با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت خوارزم سازه اقدام به دریافت مشاوره قبل از خرید نمایید.

طول عمر ایزوگام مناسب مناطق سردسیری

به طور کلی ایزوگام از دسته محصولاتی می باشد که به صورت معمول طول عمر بالایی دارد اما زمانی که صحبت از آب و هوای سردسیری می شود اهمیت طول عمر مفید ایزوگام بنا بر بارش های زیاد و درجه رطوبت بالا دو چندان خواهد بود، از همین جهت تمامی کارخانه جات ارائه دهنده ایزوگام های سردسیری در تلاش هستند تا با فرمولاسیون هایی به خصوص محصولاتی را به بازار ارائه دهند که مقاومت بیشتری دارند و در زمان طولانی تری آسیب می بینند.

بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری ایزوگامیست که حداقل 25 سال عمر مفید داشته باشد و مصرف کننده بعد از استفاده از آن تا سال ها خیال راحتی از بابت عایق سازی بنای خود داشته باشد.

 

ویژگی های ایزوگام مناسب برای مناطق کوهستانی ایران 

همانطور که پیش تر گفته شد ایزوگام ها مختلفی برای آب و هوای مختلفی تولید می شوند و نمی توان گفت که بهترین ایزوگام سردسیری در ایران چه ویژگی هایی دارد.

اما با توجه به این که پایین ترین میانگین دمای ثبت شده کشور ایران در مناطق رشته کوه زاگرس میانگین 10 درجه در سال می باشد در ادامه به بررسی ایزوگام مناسب برای مناطقی با این میانگین درجه خواهیم پرداخت:

·         ایزوگامی که در این مناطق به کار می رود باید در میانگین وزنی 40 الی 47 کیلوگرم در هر رول باشد.

·         ضخامت مناسب برای ایزوگام ها در این مناطق حداقل 3/5 سانتی متر می باشد.

·         گارانتی ایزوگام باید روی رول درج شده باشد.

·         توجه داشته باشید که حتما نوع ایزوگام شما باید از نوع پلیمری الاستیکی باشد، چرا که در غیر این صورت طول عمر ایزوگام کاهش پیدا می کند و بعد از مدتی باید اقدام به ترمیم و لکه گیری ایزوگام کرد.

نحوه خرید و نصب ایزوگام سردسیری از خوارزم سازه

برای خرید بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری می توانید با شماره درج شده در وبسایت خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید و بعد از مشاوره با متخصصین این شرکت ایزوگام مناسب برای ناحیه زندگی خود را انتخاب نمایید و اقدام به خرید کنید.  

شرکت خوارزم سازه به عنوان یکی از نماینده های فروش ایزوگام طلوع شمس پس از فراهم کردن امکان خرید اینترنتی ایزوگام سردسیری امکان استفاده از خدمات نصب را هم برای مشتریان فراهم کرده است.

تفاوت ایزوگام گرمسیری و سردسیری چیست؟

همانطور که برای آب و هوای سردسیری ایزوگام مخصوصی با فرمول به خصوصی تولید و به بازار ارائه می شود که مقاومت بالاتری در برابر سرما دارد محصولی مشابه به این برای مناطق گرمسیری هم در نظر گرفته شده که با ساختاری به خصوص در طولانی مدت در آب و هوای گرم کیفیت خود را از دست ندهد؛ اما مسئله ای که قائدتا برای شما ایجاد سوال خواهد کرد این است که تفاوت ایزوگام سردسیری و گرمسیری چیست؟

همانطور که به احتمال زیاد همه شما عزیزان مطلع هستید ایزوگام ها به وسیله قیر و مواد پلیمری ساخته می شوند، مواردی که برای ساخت ایزوگام مناطق سردسیری از آن ها استفاده می شود مواد پلیمری الاستیکی هستند و مواردی که برای ایزوگام های گرمسیری مورد استفاده قرار میگیرند مواد پلیمری پلاستیکی می باشند.

طبیعتا مهم ترین مسئله ای که تولید کنندگان در زمان تولید ایزوگام سردسیری و گرمسیری به آن توجه می کنند این است که محصول سردسیری دوام و مقاومت بالاتری در هوای سرد و پر بارش داشته باشد و ایزوگام گرمسیری دوام بالاتری در گرما و هوای خشک داشته باشد.

خلاصه مطلب

ویژگی های بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری را برای شما عزیزان شرح دادیم، در صورتی که نتوانستید مطالب این صفحه را به صورت کامل مطالعه نمایید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با بررسی نکات مهم این مقاله با ما همراه باشید:

·         توجه داشته باشید که ایزوگام مناسب برای مناطق سردسیر فقط ایزوگام پلیمری الاستیکی مناسب می باشد.

·         این نوع از ایزوگام ها نسبت به ایزوگام هایی که در مناطق طبیعی به کار می روند ضخامت بیشتری دارند.

·         در این نوع از ایزوگام ها از پلی استر متراکم استفاده شده است که موجب مقاومت بیشتر این ایزوگام ها در برابر رطوبت می شود.

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

منبع:بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری